Alter -Kecilkan Baju


Bila declutter baju, memang duk fikir berkali-kali nak sisihkan baju ni dari almari sebab memang sayang baju ni. Baju ni baru pernah pakai sekali kot dan ia selesa sebab dia kain cotton. Elok serap peluh san tak mahal pun beli masa tu. Masalah yang menjadikan saya tak boleh pakai baju ni sebab dia cutting besar. Kita yang bukan kurus kering terus nampak bonsai bila pakai baju besar gedoboh ni. 

Bertahun simpan, alhamdulillah harini baru rajin nak kecilkan. Yeayy nampaknya koleksi baju putih saya bertambah dari 4 helai menjadi 5 helai. hehe. 

Korang akan alter baju yang tak ngam saiz atau akan letgo je?


Post a Comment

0 Comments